Tema: Re: Auksarankiai Vilniuje
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-02 13:22:07
> Skydelis be NAVI.
> O daug vargo iki skydelio kontaktu prisikast? Ar galima pajungus kompa ka
> nors suzinot?

na, pajungti bet kuriuo atveju verta, tuo labiau kad tai jokia ne problema.
Tiesa, jei kas atsilitave - greiciausiai nieko nematysi, reikia ardyt
ziuret. Ardyt - reikia isimt skydeli, kad isimt skydeli reikia nuimt vaira
arba paleist zemyn kolonele. Tada jau ardyt skydeli - deja yra bjaurus
momentas, kad reikia numaustyt rodykles, o paskui labai sunku pataikyt jas
atgal i vieta kad rodytu ta ka turi rodyt, arba reikia bandyt kazkaip
zymetis....

Eina jie nx..... :)