> Skydelis be NAVI. > O daug vargo iki skydelio kontaktu prisikast? Ar galima pajungus kompa ka > nors suzinot? > na, pajungti bet kuriuo atveju verta, tuo labiau kad tai jokia ne problema. Tiesa, jei kas atsilitave - greiciausiai nieko nematysi, reikia ardyt ziuret. Ardyt - reikia isimt skydeli, kad isimt skydeli reikia nuimt vaira arba paleist zemyn kolonele. Tada jau ardyt skydeli - deja yra bjaurus momentas, kad reikia numaustyt rodykles, o paskui labai sunku pataikyt jas atgal i vieta kad rodytu ta ka turi rodyt, arba reikia bandyt kazkaip zymetis.... > Del Mollerio galiu dar viena bajeri papasakoti. Kai pirma karta netiketai > nusileido ir nepakilo keleivio langas, tai buvo sestadienis ir as su > seimyna ruosiausi vaziuoti i Druskininkus. Kadangi gyvenu salia Moller, > tai greitai nuvariau pas juos. Sako, be susitarimo - extra servisas = > extra kaina. Sakau OK. Nuvariau masima i boksa ir pats kartu nuejau. O ten > bicas 15 min ieskojo kur pas mane masinoj yra diagnostikos jungtis. O kai > surado, pas save kompe is meniu pasirinko VW Touran (!) ir mazdaug 1,5 > val. (!) stumde pele nesuprasdamas kodel jam nieko nerodo. :-) As bandziau > nedrasiai pasakyti, kad mano auto vadinasi Passat, bet jis tik suurgzdavo > atsisukes. Tada atejo kazkoks gudresnis, tam dave per ausi (prie mano > akiu) ir pasirinkes meniu Passat pradejo kazka matyti. Veliau pasake, kad > greiciausiai yra gedimas dureliu bloke pasiule ji atsiusti is Vokietijos > uz 1200 Lt + darbas. Dar paklause ar uzdirbu bent 3000 Lt per men. ir > pasiule nusipirkti nauja Passata. :-) Beje, uz darbus paeme tik uz tas 30 > min, kai realiai dirbo, nes zinojo, kad visa laika buvau salia... Tai va > tokie ispudziai is "firminio" serviso... Eina jie nx..... :)