Tema: Re: aplupinejo ir mane
Autorius: Tautis
Data: 2009-08-09 01:05:44
BMW, tai pas mane paklausa turejo tie ratlankiu viduriukai. Na, bet tie tai
graziai isiima ir neluzta. Galima tikrai naudoti. O, siuo atveju tai tikrai
nesupratau, net matosi priekyje ties kur suluzo tas uzrasas, ir tas pat gale
:) O siaip neoriginalus sveikas panaudojamas komplektas 40lt. :) Tai, kam ji
vogti, nei neparduosi, nei panaudosi tu sulauzytus GTI zenkliukus.