šiaip tai abejoju tokia sėkme, nes turba perpūtinėja ir ECU eina į LIMP'ą toje padėtyje, kuriai reikia vakuumo. Su kiaurom šlangom atvirkščiai būna, nivalit mažais sūkiais. On 2015.12.01 19:40, Remis TD wrote: > Na ką, panašu, kad viskas baigėsi gerai. Apžiūrėjus vakuumo žarneles, > tarp tų plonųjų kur sujungimams naudojamos, radau dviejose vietose > tokias apsitrynusias (vienoj vietoj lietėsi į kėbulą, kitoje į kitą > vamzdelį). Nors akivaizdžiai ir nesimatė, kad būtų skylutė, bet užsukus > su izoliacija, trauka grįžo į vietą. Reiks važiuot nusipirkt normalių > žarnelių ir pasikeist :) > > Visiems dėkui už patarimus! > > "donald" wrote in message news:n32m5v$oji$1@trimpas.omnitel.net... > > Buvo man lygiai tokia pati problema. Priezastis - iplysusi interkulerio > slanga. Tokia trumpa, gal kokiu 5-6 cm ilgio. > > > "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message > news:n316r8$ve6$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki VW juzintojai, >> >> Turiu tokią keistą bėdą su Passat B5 '99m., 1,9 TDI 81kW motoru ir >> mechanine dėže: pasiekus tam tikras apsukas (apie 2200) važiuojant, >> bet kuria pavara smarkiai krenta trauka. Jei išjungi ir vėl užvedi >> variklį viskas vėl būna normaliai iki kol vėl nepasiekia ~2200 >> aps./min. Juokingiausia, kad taip nutinka ne visada, kartais visą >> dieną prasivažinėjo ir nieko, viskas normaliai. Galvojau, kad gal jau >> čia su turbina kas nors negerai, bet pas elektriką prijungus kompą, >> jokios klaidos dėl turbos nerodo. Gal kam taip irgi buvo, kas čia per >> BLIATSTVA TOKIA? Būčiau dėkingas už jūsų pamastymus ta tema. >> >> Remis TD >