Neturiu jokio supratimo kaip organizuojami skrydziai, bet galiu sisivaizduoti kad pirmu asmenu lektuvams galetu buti ypatingi tarptautiniai susitarimai. Jie galetu tureti specialius identifikatorius. Aisku kad tokio lektuvo niekas nenumusinetu ir tai butu visai patogu 'degantiems' reikalams spresti. Idomu butu apie tai pasiskaityti is patikimesniu informacijos saltiniu. Kacinskio atveju visapusiskai suderintas, oficialus vizitas buvo Tusko vizitas i Chatyne. Buves apleistas aerodromas aprupintas papildoma iranga uztikrinancia sauguma. Kacinskis skrido lyg ir saviveikliskai. Kazkiek derinta matyt buvo. Numatytas nusileidimo aerodromas buvo visai kitas, bet jau skrydzio metu nuspresta sutaupyti laiko. "Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message news:ignigm$1h5$1@trimpas.omnitel.net... > manau kad derina ir dar kaip. > Civiliniams nekomerciniams skrydžiams reikia atlikti tam tikrus > formalumus. > O prezikai skraido juk su kariniais arba valstybės orlaiviais. Tai dabar > Tu man pasakyk, kaip vadinasi iš anksto nesuderintas karinio orlaivio > skrydis svetimos valstybės teritorija? :) > Kai kuriems oficialiems skrydžiams juk net oro erdves civiliokams > uždaro... > > "siGis" <s@s.s> wrote in message news:ignhc5$hf$1@trimpas.omnitel.net... >> Rysium su Lenkijos reakcija i Rusijos isvadas del Kacinskio zuties >> iskilo >> toks klausimas. Man susidare ispudis kad 'pirmieji bortai' gali skristi >> kur >> nori ir kada nori, nieko daug nederindami. Tai aisku negalioja >> oficialiems >> vizitams. Anksciau buvo islindusi informacija kad izraelio premjeras buvo >> nuskrides i rusija, be jokiu derinimu, pagrumoti Putinui. Panasu kad ir >> Kacinskis vos ne taip pat skrido. Kaip yra is tikruju? Pirmu asmenu >> skrydziams tikriausiai yra specialios taisykles? >>