institute buvo vienas, kuris trukmenoje cosx/ sinx iksus suprastindavo. Girdejau baige KTU sekmingai. "nerkaperka" <nerkaperka@none.lt> wrote in message news:he2smo$2aj$1@trimpas.omnitel.net... > 2*0=5*0 > > prie ko cia 2=5? > > "Algirdas" <algdaug@prof.ktu.lt> wrote in message > news:he2se6$1r1$1@trimpas.omnitel.net... >> 6+4+25=15+10+10 >> >> (lygybģ teisinga 35=35)(perkeliam 25 ē de¹inź, o ē kairź atkeliam 10) >> >> 6+4-10=15+10-25 >> >> (i¹keliam dauginamuosius) >> >> 2*(3+2-5)=5*(3+2-5) >> >> skliaustelił turinys vienodas, todģl juos tiesiog suprastinam abejose >> pusģse >> >> 2=5 >> >> Kur klaida? >> >> >> > >