Jeigu man vasarą tas "Auksinės idėjos" , atsiprašant, meistras būtų atvažiavęs ir padaręs profilaktiką, tai vakar nebūtų reikėję skubiai ieškot normalaus meistro. Vakarykštė problema- įsijungus normaliam šildymui ( nuo pažeminto), katile slėgis užkilo virš 3 barų. Teko nuleist vandens iš radiatoriaus ir ieškot meistro. O kai vakar visiškai atsitiktinai radau, pasirodo, kad normali profilaktika mano katilui nedaryta nuo pat gimimo ( katilas Viessman Vitodens 200 kondensacinis), nes "Auksinė idėja" sugebėdavo tik atvažiuot, pasižiūrėt, konstatuot, kad "viskas gerai", pasiimt pinigus ir tuo "profilaktika" baigdavosi. O vakarykštis meistras išardė visą katilą, išsiurbė visas dulkes, išvalė degimo kamerą, nuvalė visus elektrodus, išsiurbė ir išvalė degimo tinklelį, išvalė visus apsauginius vožtuvus, nusodintuvus ir t.t. Žodžiu pirmąkart pamačiau, kaip daroma tikra profilaktika ir nesigailiu, kad sumokėjau 150Lt. O slėgis pasirodo buvo sukilęs todėl, kad išsiplėtimo inde nebebuvo oro, pripūtė ir viskas susitvarkė. Sakė, kad darant profilaktiką, visada tas reikalas patikrinamas. Tai va, pamačiau kas tas yra "profilaktika" ir supratau, kad ji tikrai reikalinga, kad nereikėtų bėgiot susiėmus už galvos, kai už lango kokie -20. priest "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:hgap6g$9mc$1@trimpas.omnitel.net... > ka dar jie daro, nes trecias sezonas su kondensaciniu prasideda. Teoriskai > jau laikas butu profilaktikai