Marketingistai ne be pagrindo mano, kad pirkejas yra kvailas.Tinkamai isreklamavus preke, kurios pirkejui is esmes net ir nereikia, galima parduoti niekala.Vistiek nebus naudojamas arba jo efektyvumo kvailas vartotojas nesugebes ivertinti :) Terpentinas rašė: > Va tu ta pati pasakysi kai vasara netycia arba specialiai isigysi maksimoje > stiklu ploviklio ir nesuprasi ar jis ka valo ar ne. Todel, kad maxima bus > uzsivezusi stiklu ploviklio kurio savikaina 0,50 lt/ltr ir garsiai rekaus, > kad akcija, ir visai nesvarbu, kad jis nieko nevalo, svarbu, kad i krepseli > pirkejas ji isidejo. Nors normalaus ploviklio is pirminio plastiko > nukalkinto vandens, izopropilo, ir kokybisku PAM uz tiek tikrai niekaip > nepagaminsi. > > > "Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message > news:go8fjj$ov1$1@trimpas.omnitel.net... > O kūrvos pilstomo vandens gamintojai apskritai achujieli - semia vandenį > nemokamai ir pardavinėja su begalybės %antkainiais! > > -- > Doc > > "Terpentinas" <skiediklis@646.com> wrote in message > news:go8cjq$jk0$1@trimpas.omnitel.net... >> Nieko nuostabaus, jei suzinotum PC antkainius dar labiau nustebtum, >> prekybos >> centrai daugumai prekiu be 80 proc antkainio nedirba, kai daro >> ispardavimus >> suteikia iki 40 proc nuolaidas. Apie kokybe tai patyliu. >