psitasaisau, jei akumas 9v tai tau ir keitiklio reiketu 9v, 10v dar nebent, nes 12v tai jau biski per daug gali buti, svarbiausia turi keitiklis galingas buti , mano manymu mazesnio kaip kokiu 5A net neverta, o siaip reiketu ziureti kokia galia suktuko, sunku pasakyti nezinant charakteristiku "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:hohq6o$4qk$1@trimpas.omnitel.net... > pabandziau is sportinio intereso nuo suktuko kroviklio pajungti, tai > suktukas rodo kazkokia givybe, bet nesisuka :) > Akumas buvo 9,x V, o "itampso keitikilis" berods buvo 12 V. Ar cia jam per > daug buvo ar gal + su - sumaisiau? :) > > T:) > > > "linas" <nepaimsi@gmail.com> wrote in message > news:hohp2f$2tk$1@trimpas.omnitel.net... >> tau reikes atitinkamo ytampos keitiklio is 220v i tavo suktuko naudojama >> buna 14v nuolatine. tik reikia ziureti, kad uztektu keitiklio galios ir >> viskas >> >> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:hohou8$2o5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, turiu sena akumuliatorini suktuka, su nudvesusiu >>> akumuliatoriumi. >>> Kadangi naujos batareikos neapsimoka pirkti (ji bus vos ne brangesne >>> kiek >>> naujas komplektas), o ir su akumais dazniausiai buna taip,kad kai reikia >>> tai jis issikroves :) Galvoju gal galima uzmaitinti ji nuo 220? Dabar >>> paparastai verciuosi su drele varztus sukiodamas, bet truputi nepatpgu, >>> su >>> ja nes neturi sankabos, per greitai sukasi ir pan. Gal kas daresi ir >>> galetu papasakoti kaip padaryti tokia modifikacija? >>> >>> T:) >> >> >>