Kazkada (eiles pries ~8 ar 9-eris metus) pats sau kroviausi i tipini Kamaz'a azuolines malkas Kietaviskese Domingos (dabartinis brand'as BOEN) ceche - "obrezkai" nuo parketo ir baldinio masyvo gamybos. Tvarka ten pas juos buvo tokia - is cecho isvestas transporteris, nuo kurio ant zemes byra tos malkos. Jei atvaziuoji ir pasikisi auto po transporteriu bei turi porininka-padejeja, tai dviese gali stabeliuot visai sklandziai, kad nevezti kebule ora, o tik malkas. Krovemes nuo 7val ryto iki ~13val dienos. Max.30-40cm virs borto lygio. Uodas nosies ten nebutu ispraudes. Idomumo delei uzsukome pasisverti transporta. Isikrauta buvo +12t. Ivertinant, kad tai buvo daugumoje ukrainietiskas azuolas su jau nebe statybiniu, o konstrukciniu-transportiniu dregnumu, galima jam statyt koeficienta eiles 0,65-0,70. Cia jau visaip sumazintai - azuola "pritraukiau" vos ne iki liepos ar klevo koeficiento...Tai 15cbm "liuosiai" gaunasi. Istorija isimine todel, kad tas tritiltis velnio Kamaz'as, ivaziuodamas i kiema, ziauriai islauze gana skystai pabetonuota+tarybinemis saligatvinemis plytelemis isklota kiemo dali, kuri GAZ'us ir ZIL'us iki tol atlaike. "Sharkius" <nerijusar_sitonereik_@yahoo.kom> wrote in message news:htme8t$m1s$1@trimpas.omnitel.net... > cia priklauso ar lygiai su bortais ar du metrus virs bortu krausi... > > "schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message > news:htljqb$kem$1@trimpas.omnitel.net... >>I tipini bortinio KAMAZ kebula, tvarkingai kraunant, telpa 15cbm.