aparatas turi buti tik aliuminio korpuse ir nuo rato iki rato vientisos asys. Variklis tik B&S hondos deklaruoja didesnes apsukas ir nedeklaruoja savo lievu karbiuratoriu. "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message news:hto4km$9uj$1@trimpas.omnitel.net... > jei svoris nesvarbus, tai gal kaina svarbesne :) > > normalus medeliai ir stulpeliai tvarkingam sode turi aplink juos > paliekamos > atviros zemes ir nera reikalo briuzint korpusu per kamiena > > del galios tai buna ir taip, kad gamintojas deda tapati varikli ant 48 ir > 53 > cm plocio vejapjoviu, taip kad 48 cm gaunasi kaip ir galingesne > > o tampyt atgal galima ir vos pakeliant varanciuosius ratus > > -- > eM > > > > | pjauti zole anksciau ar veliau uzknisa, taigi kuo trumpiau tai trunka, > tuo > | geriau. > | Svoris nera toks svarbus, sitas modelis tikrai gerai valdosi > | Del krumeliu ir stulpeliu - vistiek nenupjausi zoles aplink, ar tai butu > | 40cm ar 50cm plotis > | > | IMHO kuo galingesne, tuo geriau - tikrai bus atveju kai pjausi auksta > | ir/arba slapia zole, silpnas variklis dusta tokiu atveju ir nesurenka > zoles > | normaliai. > | > | Jei kliuciu nemazai, galvociau ir apie ne savaeige, nes savaeigi stumti > | atgal pakankamai sunku. > >