Tema: Re: duju projektavimo salgyos
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-06-24 15:42:18
9.6 minus ~10 proc
Beje 24 kw dujinio katilo techniniai duomenys sako apie ~2 su biskiu m3 /val
+ dujine virykle su orkaite panasiai gausis. Na nebent dujine vandens
sildymo kolonele tuo pat metu jungsi

"MaRiUs" <mariusDELETE@ardega.lt> wrote in message
> 1m3= ~9.6 kWh
> taigi - cia gausi ~24 kW arba 240 kvadratu belekaip apsiltinto namo arba
> ~350 m2 gerai apsiltinto.

jei 1 m² 50-100w reikai, priklausomai nuo šil. varžos to pakaktų apšildyt
120-60 m² patalpas..

signature database 5213 (20100621) __________