Tema: Re: Betono trinkelių klojimas
Autorius: dz
Data: 2010-07-08 23:44:12
2. nesuvibruotas tas pats virsutinis, kai sudedi tada per trinkeles jau su
gumine vibralke pereini, suseda kazkiek
3. pagal nuotaika, as nedaryciau, nes jei nesuses tai baisiai atrodys, sau
dejau net zemiau, iki bortelio tos virsutines nuskalpuotis briaunos, ty apie
1cm zemiau, tiesa vanduo pas mane subega i drainlainus, jei reik, kad begtu
per bardiura, tada jau reiktu lygiai padaryt
4. teoriskai kuo didesnis tuo vanduo begs geriau bet..., taciau jai idealiai
padarys tai uzteks ir koki 0.5%
5. geriau visu pagrindu, ir to darbo ne ka jau ten daugiau
6. kad negriutu (pagal situacija) ir per daug nereikia, po to trinkele
neprieis:)

--
www.rees.lt