Tema: Re: Greztinio pamato ap?iltinimas
Autorius: Donatas
Data: 2010-07-10 09:48:26
grežtiniai pamatai pakankamai populiarūs , todėl nemanau, kad jų geras
šildymas yra egzotika, turėtų būti bent vienas tikrai normalus sprendimas be
jokių galvos sukimų , deja prisipažinsiu, tokių nerandu. Atkasinėti polių ir
jį šiltininti , ne pats protingiausias būdas, nebent kaip nors šiltinti
horizontaliai lauko puse nuo rostverko apačios (po nuogrinda).
    Daugeliu atveju šiltina TIK vidaus arba lauko rostverko pusę, aš
ruošiuosi vidų, lauką ir apačią, bet lieka atvoros polių zonos.
Jei kas turite kokių brėžinių, sprendimų - pasidalinkit.