vietos turetu buti - sklypo krastine, kurioj bus vartai, yra apie 20m. vartai butu paciam kampe, tai liktu kokie 13-14 metru tam... mediniu uzpildu tikrai nedarysiu, tai nebent pati konstrukcija sunki bus. Su atsidarymu iki puses nevisai tinka - i garaza ivaziuot butu patogiausia visiskai pilnai atsidarius... man tai kaip ir px, bet fejai gali but sunku. nors gal ir geriau - garazas laisvas man liks :))) "dede" <nobody@nowhere.edu> wrote in message news:i2rien$mah$1@trimpas.omnitel.net... > nu ir kas? pas mane 6,5 m anga. bendras slankojancios dalies ilgis beveik 9m. vargo nematau. dazniausiai atsidarau iki puses, ivaziuoju, uzsidarau. > pagrindinis klausimas - ar turi vietos, kur tiem vartam nuvaziuot, ir dar, kad nebutu labai sunkus. > > "Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message news:i2rf84$i3p$1@trimpas.omnitel.net... >> joa, sitas variantas irgi svarstytas. tik tada reiktu 6 metru jau :( >> >> "arne" <arne@gmail.com> wrote in message news:i2rc09$df9$1@trimpas.omnitel.net... >>>O as tai daryciau 5 metru plocio slankiojancius ir nesukciau galvos >>> On 2010.07.29 09:40, E=mc^2 wrote: >>>> Ash jei daryciau, tai po ta dalim kur nustumiami montuociau stacionaria, o >>>> tarpe tarp atveriamu ir pristumiamu vartu nestacionaru stulpeli, kuris >>>> reikalui esant (norint ivaziuoti su didele technika) nusilenktu arba >>>> pakankamai paprastai nusiimtu. >>>> >>>> >>>> "Ostapas"<BertaMarija@gmail.com> wrote in message >>>> news:i2q314$bp8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gal kas þino, kur rast nustumiamø vartø schemà ir/arba brëþinius? bûtø >>>>> gerai, kad bûtø galimybë uþdëti +/- standartinæ pavarà automatiniam >>>>> atidarymui. >>>>> Labiausiai mane domina ta dalis, á kurià atsiremia uþsidarydami vartai - >>>>> ar ji gali bûti ne visai stacionari? Idëja maþdaug tokia - vartai ið >>>>> dviejø daliø: viena atveriama, kita - nustumiama. Atveriama dalis bûtø >>>>> naudojama retai, stambesnei technikai ávaþiuot. nustumiama - kasdieniam >>>>> naudojimui (bûtø geriau, kad ávaþiavimas bûtø kuo labiau prieð garaþà) >>>> >>>> >>>