Prirasei daug, bet naudos jokios. Pirkti cinkuotą plieną, jį pjaustyti, mechaniškai nuvalyti cinką nuo suvirinimo zonos, tada virinti, vėl kažkokiu būdu dengti antikorozine danga... Čia gaunasi beveik tas pats, kas pirkti nerūdyjančio plieno vamzdžius, ir suvirinti juos kempu/TIG`u naudojant juodo plieno priedėtinę vielą. Korozija abiem atvejais neabejotinai prasidės nuo suvirinimo siūlių. Jei jau cinkuoti - tai pagamintą gaminį merkti į vonią, ir visą jį cinkuoti. et tokiu atveju tarkim miltelinis dažymas bus žymiai pigesnis (jei neklystu ~40-45 lt/m2 eilės). Apie Oubi 100 aš išvis patyliu. Norėčiau pamatyti prieš 20 metų PAS MUS pasirodžiusią cinkuotą Audi 100, kuri iki šiol važinėja su minimaliais kėbulo pažeidimais. Didžioji jų dalis jau senų seniausiai perpuvo ir iškeliavo į metalo laužą. Kad nieko negirdėjai apie mašinas iš nerūdyjančio plieno, tai nereiškia, kad jų nėra. Ir tuo labiau, kad jų nebuvo. Apie aliumines mašinas tikriausiai girdėjai? golfietis "siGis" <s@s.s> wrote in message news:id8spc$nlt$1@trimpas.omnitel.net... > > > "VNO" <paklausk_adresa@manes.lt> wrote in message > news:id8k9f$ff8$1@trimpas.omnitel.net... >> pirktai air asnenorejau, bet per 7 metus edar neesu mates tokios "taupos" >> kaip virinti cinkuoti vamzdziai tureklams. >> kazkoks mazochizmas. > > Matyt dirbi labai siauroje srityje. Cinkavimas yra labai placiai paplites > antikorozines apsaugos budas visur. Ne tik tureklu gamyboje. Ir tai nera > tokia jau labai 'taupa'. Cinkuotas plienas yra gerokai brangesnis uz > juoda. Na pameginkime sudelioti viska i eile mazochizmo didejimo seka. > Disziausias mazochizmas yra tureklai is medzio (kalbu apie lauko salygas), > gerokai mazesnis is juodo plieno bet tai tik iki pirmo perdazymo (bent > kiek patikimesnes apsaugos priemones sunkiai prieinamos ir brangios, be to > vienkartines), toliau seka cinkuotas plienas, dar toliau nerudijantis > plienas, galiausiai spalvotieji metalai aliuminis... Apie kitas medziagas > kaip stiklas, plastmases, kompozitines dervas nebekalbesiu. Savadarbiams > tureklams tai egzotika. Matom kad cinkuotas plienas kazkur per viduri. Ko > gero tai optimalus variantas. Apie cinkuotus audi kebulus tikriausiai esi > girdejas. Pirmosios Audi100 pas mus pasirode pries 20m dar ir dabar > sekmingai vazineja, su minimaliais kebulo pazeidimais ir su artima 0 > prieziura. Apie masinas is nerudijancio plieno dar nieko negirdejau. Manau > ir negirdesiu. > > Isvardinta mazochistine seka yra apverciama. Jeigu vertintume kainos > poziuriu tai didziausias mazochizmas butu nerzaveika. Cinkas vel per > viduri :). > >> kam to reikia? >> jei galima pirkti juodo plieno, virinti normaliai ir po to dazyti. >> pakaktu nuvezti ir milteliniu budu nudazyti. >> >> arna gruntuoti dazyti slapiu budu, bet tai irgi nesamone. >> >> VNO >> "siGis" <s@s.s> wrote in message news:id8gre$bgl$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> tu cinka virink, virink. >>>> maziau bus durnu postu. >>> >>> Nesikarsciuok taip. Taip lengvai manes neatsikratysi - as nesuvirintojas >>> :). >>> Cinko esu uostes ne karta. Svarbiausia kad vis dar gyvas ir dabar esu >>> protingesnis nei pries n metu kuriu begyje retkarciais vis pauostydavau >>> cinko. Taip kad galima sakyti - cinkas trumpindamas gyvenima gerina >>> mastyma. >>> Gal ir jums padetu. >>> Tai ka parasiau suprask zaismingai. >>> >>>> ko tu cia shuda mali del to cinko. >>>> ka siulai daryti siulemis? Tosolu patepti? >>> >>> Konstrukcija be abejones bus dazoma. Siules, be abejo reikes padengti >>> siuolaikinem antikorozinem priemonem. Ilgainiui jos aprudys. Dazai >>> apsilups >>> ne tik ten kur aprudys bet ir ant cinko. Vadinasi reikes perdazyti. Vat >>> cia >>> ir pamatysi skirtuma ka reiskia paruosti vamzdi dazymui kai jis >>> surudijes >>> visas ir kai tik parudije virinimo vietos. Jeigu kisene tempia >>> nerzaveikai - >>> prasom. >>> >>>> sugalvok tu man tokia nesamone :D >>>> suvirinimo siules pacinkuoti ko nesiulai? >>> >>> Sitaip yra daroma nuo tada kai atsirado cinkuotas metalas (cia ne apie >>> pacinkavima). Ne as tai sugalvojau. >>>