Kiekvienas klientas turi buti svarbus. On 2010.12.27 18:27, Vytautas wrote: > tikriausiai esi super svarbus, didelis vartotojas mokantis nemaziau kaip > 1000 lt per menesi kad esant gedimams nori kad direktorius juos salintu. > neisizeisk, bet jei moki 50 lt tai esi kaip klientas neitin vertinamas (mano > nuomone) > kitas dalykas tai jei jau netaiso, tai rasai pretenzija rastu, tik nepradek > rasyt kad paduosi i teisma ir milijona prisiteisi. > p.s. nei erdvese dirbu, jei kitoje interneta tiekiancioje imoneje nedirbu. > > "Alius"<aliu@opapapapa.lt> wrote in message > news:if9g49$9re$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, Gal kas turit kontaktus, kur pasiskøsti, nes tais telefonais, kur >> gedimø registravimui, pasako, kad jau sutvarkë, arba tvarko, o man antra >> savaite internetas tai yra, tai ne. Papraðius vadovø kontaktø, sako, kad >> negali duoti. Gal kas turit koki tel., ar el adresà? >> >> >