Labai priklauso ir nuo relijefo, kur eis keliukas, ir nuo grunto bei dregmes ivairiais metu laikais. Jei relijefas apylygis, padarai sankasa, nustumdamas augalini dirvozemio sluoksni, pagrinda reiketu papildomai sutankinti, jei po apacia molis ar priemolis - kloji geotekstile, po to - bent jau 20 cm storio priessaltini smelio-zvyro misini (jis gerai nesitankina, nes neturi molio priemaisu, taciau ziema neuzssala ir atlieka drenazine funkcija), ant virsaus - dar bent 25 cm kelinio zvyro (su molio priemaisomis). "Sumustini" sutankini bent 5t vibro volu. Gruzo ar statybiniu atlieku laidoti nerekomenduoju, nes saltis viska kilnos. Nebent, jei leistu finansai, ant zvyro galima nors ir plonai pilti betono skaldos (frakcija paprastai, berods, iki ~50 mm) sluoksni ir suvoluoti - gausis pakankamai tvirtas pavirsius net ir sunkesnei technikai vazineti. Kaune nei su smelio-zvyro misiniu, nei su zvyru problemu neturi buti - keli karjerai aplinkui, todel ir kainos su atvezimu turetu buti protingos. Buldozerio motovalandos kaina ~70-80 LT, vibro volo - turetu buti panasiai. Jei daug lygint nereikia, tik nustumt augalini sluoksni, buldozeriui tai neturetu buti ilgesnis nei 3-4 dienu darbas, volui - dienos. Jei labai "suekonominsi" ir nustumes augalini tik pazersi zvyro sluoksneli - po metu/dvieju vel turesi graziai zaliuojancia pieva. > > 2010.12.31 13:06, dz rase: >> sveiki, su artejanciais! >> Mane padomino kiek mazdaug kainuoja isirengt ekonomini keliuka. Tai yra >> nustumt pievos augalini sluoksni ir pripilt gruzo/zvyro, pralygint ir >> viskas. Tikslenes info siuo metu neturiu...Keliuko ilgis butu apie 0.5km, >> Kaune. >> Gal kas neseniai daretis ir pasidalinsit samata ir siaip pastebejimais. >> dekui >> >