Tema: Re: Vonios uzuolaida/sienele
Autorius: Kabal
Data: 2011-02-02 09:18:40
Pradzioj ir as galvojau kad man reikia kampu uzsilenkiancios uzuolaidos voniai, bet pas mumi kampiniu uzuolaidu pasirinkimas laaabai jau kudas ir kainos 2x didesnes negu istisiniu. Galvojau butinai reik kampines, kad netaskyciau ant skalbiankes, kuri stovi vonios gale. Taciau praktika parode, jog uztenka ir istisines uzuolaidos - asmeniskai labai nesitaskau :) Taigi, is pradziu stovejo vamzdis su alkune (kampinis variantas) ir 2 vietose pritvirtintas prie sienos. Nezinau ar mano rankos kreivos ar blogai pasimatavau ir pritvirtinau, bet stabilumo nebuvo. Po poros metu naudojimo ir remonto pasikeiciau i tiesu vamzdi del ko dabar dziaugiuosi :)
Nezinau ar pas tave panasi situacija, bet as balsuoju uz tiesu vamzdi ir uzuolaida vs L formos arba sienele (tiesa, sieneliu irgi ieskojau, bet nemaciau niekur ko nors padoraus. Kita vertus, jei sienele uzsidaro aklinai ir aukstis iki lubu, galima naudoti kaip garine pirti :D )