Tema: Re: uzsandarinimas aplink kamina...
Autorius: Sail
Data: 2011-02-14 08:31:21
Tai be skyles per viduri butu liudna. Tiesiog vamzdyje reikalinga pravala,
as toki vamzdi ir pirkau. Dviem varztais atsisuka dangtelis, ir viskas
issivalo per ta skyle.

Isimineti vamzdi kiekviena karta tai jau geriau nereikia. Jei pravalos nera,
as ja tiesiog pasidaryciau, tai nera taip jau sudetinga. Gal tik nebus taip
jau grazu.