Tema: Re: Q Pamatu siltinimas polistirenu
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-25 15:42:31
kiek jis tos dregmes igers jei vistiek tinkuoji pavirsiu, ir pacio
polistirolo igeriamumas ne toks kaip popieriaus. O del spunto tai manau kad
jis nebutinas, nes pas mano pazystama sienos apklijuotos polistirolu su
spuntu, tai ten kur angokrasciams dar nera apdaila padaryta matosi is sono
atsistojus kad tarp tu spuntu 3-5 mm tarpai vistiek yra, taip lygiai
nesudesi. Tai jau geriau deti be spunto kaip imanoma lygiau ir tada
makrofleksu ar polistirolo atraizomis sandarinti kur reikia.