Tema: Re: sildymasis dyzeliu
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-26 08:33:33
Itariu dabar visokiu mitu prisiklausysi.
Taigi isigyjau pramonini dyzelini katila, paskaiciuotas 2000 m2 plotui.
Dabar per rekupa sildomas 400m2 cehas, temperatura apie +12c. Per
radiatorius dar sildomos buitines ir kabinetai 200m2 palaikoma +20C. Nuo
lapkricio 1 d sudeginau 3m3 saliarkos po 1,50 lt.
Nezinau ar tai brangu. Bet kaimynas vargsta su durpemis, anglimis, visi
paisini begioja ir nuolat sukiojasi prie katilines, matyt jiems dar alga
moka. O pas mane niekas sildymu neuzsiima, nera tokio etato, viska valdo
elektronika. Taigi jei kurenciau anglimi man per menesi sueiti min 1 tona
angliu plius alga kurikui, o tai brangiau negu saliarka.
Jeigu as pats pakeiciu saliarkos kuba tai niekur neprilaistau, jei keicia
darbininkai, tai zinoma prilaistyta buna :)
Tavo vietoje nesukciau kiausiu ir maziau klausyciau newsu, pirk ta dyz
katla, nusipirk pora tokiu talpu:
http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=222&  dar gali hidraulini
vezimeli. Pastatai ta talpa garaze kur i kampa ir vualia sildaisi vargo
nematai. Asmeniskai mane tas vargas su malkomis kaminu valymu, rytiniu
peciaus kurimu, kietuju daleliu skraidymu uzkniso nerealiai.

Bet siap saliarkos kvapo nera, viskas svaru ir grazu.