oru ausinasi. Bet oras jamamas ne per turbina/ Kazkas tebuklingo ania? "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:je14hs$o0q$1@trimpas.omnitel.net... > On 01/04/2012 10:59 AM, Signalizacija wrote: >> NU dar karta kartoju oras siurbiamas neina per varinkeli. Siurbk tu ten >> ka >> nori, blogiausiu atveju uzklijuosi turbina tuo savo spaklium :) > > o tai kaip jis ausinasi? > >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jdvr0u$j70$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai tu pabandyk spakliaus dulkes ir tada pakalbesim >>> >>> On 01/03/2012 10:48 PM, Signalizacija wrote: >>>> Gali neabejot. Srautas is po turbinos per varikli paprasciausiai neina. >>>> Teko >>>> naudot ne spakliaus dulkes siurbt bet is po montazo visoki slamsta. >>>> >>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:jdvcpb$2pb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> zinok, abejoju ar issprestas. Ar visgi bandei siurbt po sienu >>>>> glaistymo/sveitimo ir viskas buvo OK? >>>>> >>>>> On 01/03/2012 06:58 PM, Signalizacija wrote: >>>>>> Piguciam cekiskam siublely uz 160 pinigu sitas klausimas issprestas >>>>>> labai >>>>>> elementariai. Mieles inzinieriai matyt ne toko galvoti kaip ceku >>>>>> >>>>>> "bzik"<bzik@bzik.bzik> wrote in message >>>>>> news:jdv575$phc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> miele butu susitvarkius greitai, bet galbut paskutini karta :) Esu >>>>>>> kazkada >>>>>>> betono pjovimo dulkiu labai nedaug pasiurbes. Didzia dali ju radau >>>>>>> uz >>>>>>> maiselio ribu. Varikli apsaugojo tik papildomas filtriukas, nors >>>>>>> manau >>>>>>> dalis iejo ir vidun. Kaip atrodo dulkiu sudroztas guolis ne karta >>>>>>> teko >>>>>>> pamatyt >>>>>>> >>>>>>> "Paulius Zaleckas"<pauliusz@yahoo.com> wrote in message >>>>>>> news:jdv4n5$oqm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Slifavau gan nedaug ir uztrukau max valanda laiko su ilgom >>>>>>>> pertraukom (nes reikejo vis plaut siurbli), todel nuomuotis >>>>>>>> tatybini >>>>>>>> siurbli buvo tiesiog neracionalu, bet manau, kad mano Miele butu >>>>>>>> susitvarkius zymiai geriau... >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >