Visada dedamas atbulinis voztuvas. Apsauginis voztuvas dedamas apsaugoti karsto vandens sistema ir pagrinde karsto vandens boileri nuo padidejusio slegio is salto vandens vandentiekio puses. PER JI NEGALI KAPSETI JOKS VANDUO, JEI NEPADIDEJAS SLEGIS IS VANDENTIEKIO PUSES. Jis skirtas apsaugai, o nenuleidineti pastoviai vandeni del issipletimo sildant. Issipletimo indas irgi reikalingas, vandeni sildote nuo 5-8 laipsniu iki 55-60 laipsniu. Pletimasis vandens nemazas tokiu atveju. Prie 160 ltr talpos jums uztektu ir 4 ltr indo. Bet tokio dydzio sunkiai Lietuvoje rasite, taip speju. Maziausias turbut bus 8 ltr.. Ir tokio mazo litrazo kiek zinau gamina tik "Flamco" firma. Pagal uzsakyma atveztu aisku. Kaina nemaza. Be to jums reikia butinai detis GERIAMAM vandeniui skirta issipletimo inda. Nesumaisykit su sildymom sistemom skirtu. Membranos skirtingos viduje. "Pagonis" <kdj@ik.ee> wrote in message news:jf7atm$3p9$1@trimpas.omnitel.net... > Nuo kada vandentiekyje statomi vienpusiai voztuvai, kad i boileri vandeni > ileistu, bet neisleistu? > Susiles vanduo issiples ir perteklius gris atgal ten, is kur atejes. Net > kolukio fermose buvo draudziamos sklendes, kad butu galima uzsukti ir > atkirsti peciu nuo vandentiekio trasos, kad neislekti i ora. > Kiek suprantu, pletimosi indas dedamas uzdarose sildymo sistemose, o ne > vandentiekio. >