Tema: Re: Reikalavimai duju katilo vietai name
Autorius: Kalendorius
Data: 2012-03-27 15:06:20
man vat yra idomu - kas buna kai pvz ateina gaisrininkas, pastebi trukumus,
juos susako, taip pat pasako kad trukumus butina likviduoti - kitaip
nepasirasys. tada as pradedu mojuoti suderintu projektu, leidimu statyboms,
o jis man parodo koki nors STR punkta, kuris netenkinamas. ir kas toliau -
visvient visi statybu taisymai - mano bedos... taip?