Tema: Re: pakonsultuokit del roletu
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-03-29 22:13:59
Tiek galiu pasakyti, kad ne visas audinys būna ilgas ir dažnai siekia tik
1,8 - 1,9 m.
Bet būna ir ilgesnių, po 2,6 m. Kaina skaičiuojama už pločio metrą, o
audinys į apačią iki maksimalaus ilgio, bet ar bus 1 metras, ar pusantro,
kaina bus ta pati. Man "padovanojo" roletus, kai dirbau parduotuvėje. Dėl
kokybės nesiskundžiu. Ardenos roletai.