Tema: Re: vandens siurblys
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-03-30 12:09:35
Irgi variantas. Geresnis nei mano pasiūlytas.
O dar pigiau tai pasistatai šalia dušo jungtuką skirtą laukui, ir dar
stovėdamas duše gali siurblį on off. Bus dar pigiau.
Bet kuriuo valdymo atveju galima siurbliui statyt plūdę, kad atjungtų
esant tuščiai talpai. Tada ištuštėjus vandeniui nezulins oro ir nesudeKs.