On 5/15/2012 9:30 AM, Evaldas wrote: > "driuxs"<zirgis@yahoo.com> wrote in message > news:20120515092332.32f94ac1.zirgis@yahoo.com... > > Kiti šaukai kad negalima nes sudegs stumoklis ir vožtuvai... > > O shitie reksniai kuo nors gali pagristi nuo ko turetu degti ? > > Tipo nuo geresniu antidetonaciniu savybiu kas nors turi degti ? > O tas zibalas tai kam ? Kad nuo nesudegusio zibalo viskas suodziais > apsinestu ? > Čia daugumos senų variklių problema, kurie buvo projektuoti benzinui su tetraetilšvinu. Tetraetilšvinas (nepilnai sudegęs) be kitų gerų dalykų sutepdavo ir aušindavo vožtuvėlius išmetimo takte. Todėl vožtuvėlių darbinės temperatūros būdavo žemesnės. Pripylus į seną variklį bešvinio benzino, nebelieka aušinimo ir padidėja trintis. Vožtuvėliai perkaista, deformuojasi, sukepa, tada jau kliūva ir cilindrams, ir toliau pagal sąrašą :) Prevencija - dažniausiai užtenka pakeisti vožtuvėlius iš metalo, kuris pritaikytas naujoms darbinėms temperatūroms. Aišku kalbu apie bendrą atvejį, kiek tai aktualu būtent šitam varikliui - neturiu supratimo.