photo bus ? :) "KaroliS" wrote in message news:k0t3ta$cgt$1@trimpas.omnitel.net... problem solved. startuojant ~9val darbas baigtas ~13val, suklota ~9 m vamzdzio, 6 alkunes, 1 trisakis, 3 perejimai is metalo I plastika, 3 perejimai kranam,(1 mova klaidai istaisyt), kaip pirma karta darant gal kiek ilgokai kuistasi buvo nes viska po 2 kart permatavom:) dirbom dviese,(vienam teko lituokli laikyt), kolkas niekur nebega , viskas kaip ir ok. vienu zodziu darbas su lituojamu/virinamu plastiku pakankamai paprastas ir greitas . "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message news:k0dcg5$6n2$1@trimpas.omnitel.net... > On 08/14/2012 01:47 PM, rr wrote: >> On 2012.08.14 09:48, Paulius Zaleckas wrote: >>> Jei su daugiasluoksniais presuojamais, tai nieko ten sudetingo. Yra beje >>> jau ir nepresuojami, o tik ikisi i mova ir viskas. Wavin SmartFix >>> paziurek. TECE irgi kazkoki atitikmeni turi. >>> Zymiai patikimiau ir paprasciau, nei su lituojamais/klijuojamais >>> vamzdziais >> >> KUOM patikimiau? > > Na visu pirma tai jau vien tuom, kad maziau sujungimu reik, nes vamzdis > lankstus. Kuo maziau sujungimu tuo maziau potencialiu problemu. > Antra tai sie vamzdziai turi deguonies barjera (aliuminio pavidalu), todel > maziau deguonies atsiranda sildymo sistemoje ir del to mazesne korozija. > Trecia: ikisiti ir uzspausti vamzdi tikrai paprasta, o va lituojant ar > klijuojant, tai zmogiskos klaidos tikimybe isauga stipriai. > Apskritai man visos rimtos firmos kaip Uponow, Wavin, TECE ir t.t. gamina > butent daugiasluoksnius, o tuos PPR, tai is vis neaisku kas :)