KEdas rašė: > striuka. Pėstiesiems vis tik labiau patinka vaikščioti apšviestose > gatvėse, o ne prietemoje. :) Tai, kad nematau principinės problemos; kokio reikia profilio, toks ir bus. Kaip tik neseniai vartinėjau led'inių šviestuvų brošiūras; pritaikoma speciali optika, formuojanti norimą apšvietimo profilį. Galvos neguldysiu, bet rodos ne iš palubės lemputės tas profilis nukabintas, o iš kokio standarto... Kad pigesnieji/paprastesnieji šviestuvai yra tiesiog plokščių galvų, kurios labiau koncentruotai šviečia po savim, tai taupaus ir efektyvaus apšvietimo idėjos juk nesužlugdo. Na ir kuo gi reflektoriniai šviestuvai su Natrio lempomis ypatingesni/palankesni gatvių ir šaligatvių apšvietimo prasme? Kad šviečia visur, net ir kur (nelabai) nereikia, nes kitaip tiesiog nesigauna? Niekas projektuojant apšvietimą ir šviestuvus ir rūpinantis pėsčiaisiais netrukdo ir šaligatvius labiau apšviesti: ar atskirais, papildomais šviestuvais, ar atskiromis, gerokai mažesnės galios lempomis ant to pačio stulpo, ar net iš to pačio gaubto plačiau nuo gatvės pašviesti. Beje, naktį pėstieji ir apskritai nevaikšto, auto nevažinėja, tad pagal viską, apšvietimą, kaip kažkur išskaičiau, galima sumažinti net pusiau ir/ar įvairiai reguliuoti pagal judėjimą ir kitas sąlygas. O Natrio lempos, kaip įsižiebė visa galia, taip ir dega iki pirmųjų gaidžių... (kaip tik apie dimmer'iavimą...)