Tema: Re: baldines plokstes kvapas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-12-02 13:53:33
Teko dirbti gamyboje dirbau šaltkalviu plokštės gamybos ceche, jei smirda
tai reiškia pigūs klijai, ten tokia balta formalininė derva buvo naudojama
man nuo jos man išsivystė alergija. Kai montavo cechą suomiai minėjo, kad
pas juos naudoja kitokią dervą kuri nėra pavojinga, na o pas mus formalininė
derva pigiausiais sprendimas. Kokia pas tave plokštė tai nežinau, gal
lenkiška irgi iš formalino?