Tema: Re: q. Apie kopėčias
Autorius: DS
Data: 2014-03-10 15:37:59
Ačiū - bandysiu domėtis slovakų(ėnų) alternatyva.

"efka"  wrote in message news:lfk4qg$qri$1@trimpas.omnitel.net...

2014.03.10 12:17, DS rašė:
> Dėkui - viena nuomonė jau yra.

Labas,

antra nuomonė- jei gali nepirkti ju- nepirk.

Fiksasija visiškas š...
Pas mane su tokiom dirbdami technikai papildomai turi transportavimo
diržus- tai su jais suriša išstumtas sekcijas.. Nes nežinai kada
originalūs "fiksatoriai" išsiskės...

O aukštis tai nemenkas, tai rizikuoti ką aš žinau.. Finale uždraudžiau
išvis naudoti šias kopėčias sudėtas- dabar naudoja tik 3 atskirom dalim
kaip atskirom kopėčiom..

Pasiimk geriau:

http://www.kopeciu-pasaulis.lt/katalogas?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=164&category_id=27

Nuoroda daviau is guuglo- nereklamuoju.. Pirkau atrodo Makvezoje- irgi
kartais ant akciju pataikyt galima..

Garantuotas daiktas. Slovaku ar slovenu gamyba.. Fiksatoriai mirtini.