Tema: Re: Aplinkos sutvarkymas Kaune (veja, trinkelesO
Autorius: Night
Data: 2014-04-10 15:39:23
Del vejos galiu rekmenduoti viena vaikina, turi ten kompanija vejos
tvarkytoju. Dare mano kaimynui, man patvori, prie zmonos ofiso ten
kazka. Kainos padorios, pats baxuras sukalbamas ir su fantazija. Visom
"medziagom" kaip juodzemis, mulcas pasirupino pats. Tik va del trinkeliu
speju teks kitos kontoros ieskoti, manau.