Tema: Re: Re:Q: kaip humanishkai atsikratyt shuns?
Autorius: Sonofthe
Data: 2014-04-13 00:19:16
Nu visai zhopa... Tvora apsitverk, na kuom gyvunas nusikalto, kad tavo ribos
nepazhymetos. Arba paimk savo mykola rankon ir pereik myzhdamas palei visa
perimetra savo sklypo, gal tada supras kur galima eiti, o kur ne.

Bozhe moi...

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@gmail.com> wrote in message
dar neatsiveziau lygiavamzdzhio, o ir saudyt i gyvus padarus nemegejas.
ps:siandien dar vienas mazas buvo atbeges, tai terasa nuzymejo srovelemis.
Nespejau atbegt bliam.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96