Tema: Re: Sodo planavimas
Autorius: Night
Data: 2014-04-14 19:54:25
Nu nepiskit proto zmogui, Mičiurinai ble... :) Taigi ne sodo projekto nori,
o pasistumdyti apytikri vaizda, pamodeliuoti ir t.t. Yra programos, kurios
modeliuoja ir 3d, ir gali laika "prasukti" i prieki, paziureti, kaip viskas
atrodys po keliu metu. Kas cia blogo, jei norima apytikri vaizda susidaryti?
Va sarasas, sudare mano pazistamas sodininkas, as nieko apie jas nenuraukiu
siaip...

PRO Landscape
Realtime Landscaping Plus arba Pro
Home & Landscape Design Premium 17.5