Tema: Re: Priglauschiau spalvotu dazu sienoms
Autorius: dz
Data: 2014-04-15 10:06:16
per pusmeti dazams tai visiskai nieko...esu keleta kartu bandes ir kokiu 3-5
metu is rusio, gerai sumaisai ir normaliai dazosi, dazai iprasti sienu/lubu
ir su salyga kad ju turi but like normaliai, o ne 3 cm ant dugno ir
sandariai uzdaryti

"Nikas Filipas"  wrote in message news:liiiak$fgo$1@trimpas.omnitel.net...

Vandens pagrindu pagaminti dazai stovintys siltame rusyje - jau po pusmecio
isdziuna. Stikline vandens kas pusmeti jiems leistu guvuoti bent kelis
metus. Jei pilsi ne stikline o litra ar du, tada gal ir surugs. Taciau
stikline - nieko blogo.