Tema: Re: Nauji Samsung šaldytuvai
Autorius: Velnias
Data: 2014-04-17 21:40:56
Tai va ziurejau arba toki, arba analogiska biski pigesni be 0 zonos, tai pas
pastaraji vietos viduje daugiau. Bbz ar labai ta nuline zona reikalinga uz
papildomus 250 Lt...?

"MRT"  wrote in message news:lio3j4$kmu$1@trimpas.omnitel.net...

> Kokia nuomone apie naujus Samsung šaldytuvus? Kiek pastebėjau, kad mažesni
> iki 185 cm gaminami lenkijoje, o 192 ir 200 cm korėjoje - gal korėjos
> rinkimas geresnis? Šeip no-frostų iki ~2000 Lt nebaisiai didelis
> pasirinkimas, o Samsung šaldiklis didesnis ir patogiau išplanuotas negu
> Electrolux'o (tas kad ir 2m dydžio, bet šaldiklis mažas). Ačiū už
> nuomones.

Metus duzgia RB31FERNCSS 185cm / 98L+206L arba 118L+207L / 39dB / A++ /
257kWh
Nepasakyciau, kad ziauriai patinka.. kamera kamerai, bet saldytuve ne per
daugiausia vietos..
Junginejasi ir zyrzia toks jausmas, kad ne taip jau ir baisiai tyliai.. t.y.
tikejausi tylesnio.
Pliusas, kad parkeliavo jis man per -30% nuo 1949 akcija .. tai su
pristatymu i 9a. berods 1404 Lt.
O siaip tai norejau Bosch KGE49AI40 .. 201x70x65.. 112L+301L / 38dB / A+++ /
175kWh "low frost"
Bet rankenos ir kaina ... kiek pamenu virs 3kLt jis buvo.. ir akciju
nesumedziojau jam.. o jau reikejo :)