Tema: Re: Kur parduodamos Liebherr saldytuvo rankenos?
Autorius: Exx
Data: 2014-04-17 14:35:04
nu jei atvirai tai saldytuvas super duper, jokiu priekaistu, jau >5metai.
Del rankenos, tai grynai mazas vaikas sulauze, nes jis nepasiekdavo rankenos
vidurio ir klibindavo tik viena gala uz apacios, todel rankena kikeviena
kart persikreipdavo kol viena diena truko plastikas. Aisku galejo pagalvoti
apie tai, bet yra kaip jau yra. Va apatine rankena - kameroms, kur visi
normaliai pasiekia, puikiai laiko, nes tolygiai atsidarineja.