Tema: Re: vonios sienų hidroizoliacija?
Autorius: KaroliS
Data: 2014-04-19 21:22:42
as lubas dariau zaliu gipsu ir  su tuo unifloto glaistu tik man atrodo jis
zalias, ne esme, ir paskui daziau nu nieko blogo nesidaro nors aprasoje buna
daznai, blogai pasidare tik vienoj vietoj kur gavo vandens is virsaus(is
"blogosios" gipso puses) dazai movilat, plaunami  vandens dispersiniai
akriliniai dazai