Tema: Re: Patarimo del grindu konstrukcijos po zidiniu ir katilu
Autorius: Audrius
Data: 2014-04-22 09:59:09
Na aš turbūt pastorinčiau ir dar dėčiau armavimą, nes kaip čia minėjo, jei į 1 metrą 10tonų, o gal tik tona? Než, tačiau paskaičiuokim kiek teoriškai 1cm turėtu laikyti. Mes turime 10 000 centimetrų ir 10 000 kg, vadinasi 1cm teoriškai turėtu laikyti 1kg, na o jei mano pečiukas ant kojelių, tai pečiuko svorį dalinam iš keturių ir žinom vienos kojelės svorį. Aišku betono sluoksnis tą svorį paskirsto, tačiau .............. na aš tikrai bent jau armuočiau  tose vietose rimčiau.