Tema: Re: eternit šiferis
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2014-04-22 17:18:37
Serfe turi vietoj, galiam ir 10lapu nupirkti.
P.S. beje man atliko 20lapu rudos gotikos,galiu pigiai parduot.

"For Example John Smith"  wrote in message

Kadangi gyvenu ten kur užsakiau atvežti, tai nieko baisaus, jei ne 15 dienų
vėlavimas. Gerai kad brigada nebuvo užsakyta darbui prdadėti.
Tikrai bibienė totali su tokia prekyba, vadyba, iso standartais ir kt.