Tema: Re: CROSS: Wi fi IP kamera
Autorius: Niccolo
Data: 2014-04-23 15:25:18
Aš labiau kalbu apie tokį kaimą, kur nė LANo nėra - tik namas, o aplink
karvės mūkia :-)
Ta prasme, jei į kokią kaimo sodybą nusivežti, palieki kambaryje, kur
220 maitinimas yra, o kaip toliau? Per bluetoothą (jei kamera palaiko)?
Ar užkurti access pointą telefone? O gal kažkokį 3GPP (kamera palaiko,
telefonas - nežinau, kaip ieškoti).
Bet įtariu, kad visa tai veiks 10-15 m. spinduliu, o tada jau ir be
kameros tas pats :-)