O aš kažkur skaičiau, kad čia dvitakčiui sveikiau kai daugiau gazo duodi, o keturtakčiui tai pagerėjimo nėra. Pas mane keturtaktis. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lkb7mg$9to$1@trimpas.omnitel.net... > tai trimeriai vis dar dažnai dvitakčiai, tai kokie ten tepalai taškosi? > > > On 2014.05.06 20:22, Uu wrote: >> Visai nekvailas klausimas. Nes pvz. prieš daug metų pirkto Stiga >> trimerio instrukcijoje buvo parašyta pjaunant spaudyt gazą. Pradžioje >> netgi dariau pagal instrukciją. >> >> Bet šiandien galiu pasakyti - nesąmonė ten su tuo gazu žaisti. Sunkiau >> dirbti, papildomai dėvisi sankaba, variklis irgi kažin ar džiaugiasi >> nuolatiniu poreikiu užkelt apsukas, kuro sąnaudos irgi didesnės gaunasi >> su tuo start-stop (bent jau man). Geriausia ekonomija - kai gazas dugnas >> visą laiką ir stengiesi maksimaliai greitai braukti per žolę. >> >> Galbūt kažkokia prasmė tame start-stop yra, nes duodant padirbt >> laisvomis apsukomis ten kitaip tepalai pasitaško, todėl kartais tą >> padaryt varikliui tikriausiai sveika. Na pvz. minutę-dvi pjauni, tada >> keletą sekundžių atleidi gazą. Ir vėl toliau pjauni. >> >> Dėl perkaitimo - būtinai reikia susireguliuoti karbiuratorių, kad "pilno >> gazo" apsukos ir kuro mišinys būtų pagal gamintojo reikalavimus. Tuomet >> ir karščiausią dieną niekas neperkaista (žmogus greičiau perkaista :) ). >> >> >> >> On 2014.05.06 16:03, mm wrote: >>> Sveiki, >>> >>> toks gal kvailas klausimas, bet kaip geriau pjauti žolę trimeriu: ar >>> stabiliai laikyti apsukas ar atmesdinėti "gazą". >>> >>> Nes ne kartą mieste mačiau kaip profesionalai pjauna, tai tiesiog >>> "gazuoja" tokiais impulsais, ar čia benzo taupymas ar taip sveikiau >>> varikliui ? >>> >>> >>> >>> ačiū >>> >> >