Tema: Re: sios nakties nuotykis
Autorius: Darius-B
Data: 2014-05-28 22:03:12
Ramiai miegoti, nes ne per miegamaji i nama iejo:)
Matyt tu signu visokiu yra. Man ne problema pries ijungiant signa (esu
namuose rezimu) isjungti miegamuju langus. Kiti lango magnetukus deda lango
apcioje, kad to daryti nereiketu. Judesio jutiklius atskirose patalpose irgi
gali sukonfiguruoti ar veikia visada ar tik tada kai nieko nera namie.
Jeigu namie yra kate, tai galvoju ja kai signa ijungta, reikia ja atskirti I
ta patalpa kur nera judesio jutikliu. Pas mane DG75 ar kokie ten
nereguojantys i gyvunus. Ziema viskas buvo ok, dabar iskrenda koks uodas tai
kate vos ne iki lubu sokineja ji gaudydama ir DG75 suveikineja.

"monaxas"  wrote in message news:lm5a57$lca$1@trimpas.omnitel.net...

Bled o ką daryt tiems, kas ir pirmam aukšte miega?!