O sito klausimo as dauk kur nesuprantu. Tas pats Linkuvos kvartale padaryta kai galejo padaryti ant saligatviu. Toks ispudis ka Kelio projektuotojai nesusisneka su kitais projektuotojais ar kazkuriem giliai px. Paziurek toj pacioj lenkijoj ar vokietijoj suliniu maza, o Lietuvoj turi buti visi suliniai tik ant kelio butinai vaziuojamosios dalies, per kur rata leidi, ir ne kitaip. On 06/04/2014 01:55 PM, aspats wrote: > On 06/04/2014 01:44 PM, Ju@work wrote: >> Jei turi toki daikta Facebook tai pasiziurek grupe Romainiai ir Naujieji >> Romainiai. Man atrodo jose kaip tik ir buvo del tu statybu rastai siusti >> i savivaldybe. > > O kas nors gali pasakyti, kokios varpos, kasti gatve o ne salia jos > padaryt sulineli? komunikacijos tiesiai po gatve? ar siaip cia > nusistovejus norma? juk prie gatves buna po 3-5 metrus servituto, kur > gali daug sulineliu pridaryti > > >> >> >> On 06/04/2014 11:48 AM, aspats wrote: >>> Siaip uzsimaniau pasiskusti ir gal pagaliau suprasti, kodel taip daroma. >>> >>> Pavyzdys: Lubinu gatve (Romainiai), Kaunas. >>> >>> pries 3 metus dar gatvei buvo galima koki 8-9 rasyti, nors ir siaura ir >>> prasilenkti taip jau vidutiniskai galima, bet buvo lygi. >>> >>> Statant namus, vis sugalvoja ispjauti gatve ir padaryti sulinio dangti >>> arba siaip kazka daro ir vel pakloja asfalta. Ko pasekoje, toj vietoj >>> gaunasi idubimas kelyje, Kaip ir uzasfaltuota, bet kelyje ilinkimas, >>> arba dar geriau gaunasi prie sulinelio dangsio kokia duobe. >>> >>> taigi klausimai: >>> 1) kokio velnio negalima ta sulineli padaryti salia kelio, o ne >>> vaziuojamojoje dalyje? >>> >>> 2) ar neturetu normaliai sutvarkyti kelio, kad nebutu ilinkimu ar duobiu >>> aplink sulinelius, jeigu turetu, tai kas sitokius reikalus Kaune >>> priziuri? >>> >>> p.s o sia ziema dar linksmiau buvo, is statybvietes isvaziuojantys >>> sunkvezimiai tiek dumblo ant kelio primete, kad net asfalto nesimate. >> >