Žiūrėkim iš kitos pusės. Tai komercinė paslauga. Jos išlaikymui reikia užsidirbt. Kainuoja patalpos, įranga, darbuotojai. Vieno operatoriaus negali laikyt, nes tada visi bus nepatenkinti ilgu laukimu. Vadinasi dedikuotų operatorių n. Šiai dienai tai normaliausias informacinis telefonas. Jei kaina netinka, neskambini, o ieškai info kitais, pigesniais būdais. Čia pan. į pretenzijas restoranui, kad arbata kainuoja 5 Lt, nors savikaina kokie 30ct. "Sigitas" wrote in message news:lr2stq$2i3$1@trimpas.omnitel.net... Kartą skambinau į 118(informacija) 63 sekundes... - priskaičiavo 3 litus(žinau, kad tarifas 1,5Lt), bet nesąmoningas tarifas(tik Lietuva) ir apvalinimas minutės tikslumu...(o kodėl taip) Ar Lietuvoj tą reikalą gali kas normaliai sutvarkyti(manau skambučio kaina turėtų būti apie 20ct, o ne 1,5Lt)