„Neva mb-1“ (89m.) drožiau 5 metus su 95-tu, prieš savaitę lūžo švaistiklis.. Nesakau, kad dėl kuro, gal vasarą buvau perkaitinęs, gal tepalus per seniai keičiau (jų netrūko, bet reikia kas 25 darbo h keisti).. Tuose ru varikliuose prastas tepimas (skardelė švaistiklio apačioj atseit tą tepalą turi taškyti).. Dar praeitais metais mačiau, kad „Lytagra“ prekiavo „DM-1k-6,2“ varikliais šitoms nevoms, tai net tie pritaikyti 76-tam.. Tik „DM-1k-7,5“ pritaikyti 92-am.. Bet pila žmonės 95-tą ir dirba.. Aš išardžiau savo variklį, viskas ten (apart sulūžusio švaistiklio) gražu.. Švaistiklį, beje, „Lytagroje“ galima nupirkti (135Lt).. Bet aš nupirkau visą „DM-1k-6,2“ variklį už 100Lt.. Diferencialą, kaip suprantu, galima įsidėti: http://www.skelbiu.lt/skelbimai/motoblokas-neva-mb-1-2-16hp-19449538.html Aš iki to dar nepriėjau, kažkaip jo nepasigendu.. Man sukioti nesunku, tik lieka žymės (ant kiemo gal tai ir aktualu..) Ar verta dėl 8a pirkti motobloką, nežinau.. Jei ketini vežiotis pas tėvus/uošvius, tai jau ir „Nevai“ reikia priekabos.. „MTZ“ niekad nebandžiau, bet „Neva“ man visai tinka/patinka. Viskas ten paprasta. RU variklio garsas gali ir nepatikti :) 2014.10.27 14:12, E rašė: > pirma... antra labai nepatogu del atbulinio begio... bet turi > diferianciala kas palengvina sukiotis... > aisku tie guminiai ratai tai nieko verti, na nebent tiesiu esfaltu > vaziuoti... pas mane nuo masinos uzdeti ratai... tai veza daug... > > "Vinus" wrote in message news:m2lc7q$nhn$1@trimpas.omnitel.net... > > mb1 - pirma neva ar jaunesne?