Vienas mano testeris begalinę varžą atvaizduoja trim brūkšniais, kitas nepamenu ką rodo, bet skaičiai mirksi, o nulius mačiau tik ant kažkokio kiniečio.. Čia kalba apie semantiką eina, manau visi seniai suprato apie ką kalbi :) varža nėra kažkoks daiktas, tai yra elektrinio laidumo savybė. Varžos nebuvimas nelygu kontakto nebuvimui. Jeigu užšaldysi gelžgalį iki -273'C jis irgi neturės varžos (bus superlaidumas). P.S. Prieš kelias dienas visai linksmai stebėjau kaip kolegos ginčijosi kai vienas pasakė, kad "važiuos į benzo kolonkę po darbų" o kitas į tai paklausė "o pas tave ne dyzelis?" :) On 2014.11.20 21:04, Liveris wrote: > Kazko ziuriu mes cia nesusikalbam :) > > Testerio laidu niekur neprilietus jis nerodo jokios reiksmes, t.y. 0.00 arba > jei rodyklinis rodykle niekur nejuda stovi ant 0. > Tai lygiai tiek pat jis turi parodyti, testerio kontaktus prilietus prie > kaitinimo elemento vieno is kontaktu ir kaitinimo elemento korpuso, kaip > ikeliau foto. > Tarp abieju kaitinimo elemento kontaktu varza turi buti arba rodyti trumpa. > > > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:m4l42q$11t$1@trimpas.omnitel.net... >> 0 yra varzos nebuvimas, > >