va cia ir yra gal mano problema, tas zmogus-stalius supranta , kad cia nera norma toks paketas, bet zmoniskai paaiskina, nepleso maikes,kad "nieko nezinau", sako bandysiu klausti gamintojo. Tai ir as bandau pasinagrineti visus vairantus. I VVTAT visada spesiu, nors beda ta, kad turbut matosi per salcius, kai atsils liks tik nuotraukos, kurios nera geras irodymas. O ekspertizes ar ten geras sandarumas toje kameroje - turbut niekas nedarys. -- ------- Donatas "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message news:m8hduq$rsi$1@trimpas.omnitel.net... > Pirma i VVTAT. Reikia kreiptis i pirma instancija, po to i teisma. > > > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:m8haav$q0r$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir kaip siūlai tos garantijos išsireikalauti? Kreiptis į teismą? >> >> 2015.01.06 20:05, LabaiNespauda rašė: >>> Jeigu pirkai visas duris su stiklais is ju, tau px, kur jie ta stikla >>> gavo. >>> Kad ir is kostmoso parsiveze. >>> Tai yra ju reikalas sutvarkyt. Jeigu jiems garantijos neduoda, lai >>> keicia is savu babkiu. >>> Kita karta pirks is tu kurie dod garantija. >>> >>> >>> >>> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message >>> news:m8h7cp$of3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Viska as toje vietoje suprantu, bet kai ten imones >>>> direktorius-vadybininkas-stalius - montuotojas viename asmenyje >>>> (pretenzijų jam tiesiogiai už duris neturiu) , tai norisi suzinoti ir >>>> alternatyvu ar galima netiesiogiai, nes pvz kaip vienom vidaus duru >>>> problemos buvo su spyna , sake, kad situacija ta pati (tipo man >>>> garantijos neduoda), labai nelauzus , susiekiau su tiekeju ir jis be >>>> jokiu problemu pakeite. >>>> >>>> -- >>>> ------- >>>> Donatas >>>> >>>> >>>> "911" <911@gmail.com> wrote in message >>>> news:m8h659$not$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> o sudetingiau neiseina? >>>>> jei suges skalbenke ir tiesioginis pardavejas sius nahui tai irgi >>>>> ieskosi ir reikalausi kiniecio kad koki suduka xujiovai pagamino? :D >>>>> >>>>> "Donatas" <ddonatas@freemail.lt> wrote in message >>>>> news:m8h5du$nee$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kadangi problema kompleksine rasau dviem adresais. >>>>>> >>>>>> Prie salciu pastebejau, kad laukiniu duru stiklas (veidrodinis, 3 >>>>>> stiklu >>>>>> paketas) aprasojo veidrodine(esanti labiau lauke, vidine) dalis - >>>>>> kaip >>>>>> suprantu dingo sandarumas. >>>>>> >>>>>> Pirkta pries gerus metus. Kalbejau su durininku A sake uzsakineja >>>>>> firmoje X, >>>>>> kuri uzsiima pjovimu ir veidrodinio stiklo gamyba, pati paketa padaro >>>>>> imone >>>>>> Y. Aisku , kaip ir ne mano reikalas, bet visgi pretenzijas reiks >>>>>> reiksti >>>>>> tik tiesioginiam gamintojui A, kuris pasake - "man garantijos kaip ir >>>>>> neduoda neduoda", ar galeciau kazkaip su jo dokumentais ar aktais , >>>>>> tiesiogiai spausti Y , kuri atsakinga uz paketo gamyba. >>>>>> Ar cia is vis veikia CK nuostata - 2 metu garantija brokui ? >>>>>> >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> ------- >>>>>> Donatas >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >> >