Brangus Evaldeli, apie Xado tik gerai arba nieko! Vazineju su 89 metu Golf2 dyzeliuku, kuriame pries 4 metus viename cilindre ismatavo kompresija 17 vietoje 26. Kituose cilindruose apie 22-24. Garsas variklio didelis kaip ir golfo - tai tada man taip atrode. Kadangi ziema kuresi labai sunkiai supyliau as jam i tepala 3 tiubeles to Xado, kaip ir palozeno kas kelis simtus km. Jau po pirmo buteliuko kas krito i akis - zymiai sumazejes garsas. Po 3 tiubeliu netycia pastebejau, kad 5-tu begiu galima vaziuoti 40km/h ir variklis nedusta (tupa galava - vietoj III begio isimete) - na bet tai reiskia, kad galingumas pakilo. Nuvaziavau pas meistreli, kad ismatuotu kompresija. Anas irgi buvo nekokios nuomones, bet tuose geruose cilindruose 23-25, o tame blogiausiame 21. Taip kad matyt geriems automobiliams gal ir nieko nepadeda, bet lupenas gelbeja. Beja, ziema uzsivedineja iki -12, prie didesnio minuso turiu antifrizo sildytuva http://cartrunk.ru/articles/DEFA_Warm_Up_Engine_preheating_system/ (pirmas pav.) "Evaldas" <nera@mailo.com> wrote in message news:man8re$or5 > Viskas kur kas paprasciau, cia tiesiog loxas uzsirove ant > loxatrono. Tokiem lengva ipirsti XADO, Energysaver, Bugajeco > zvakes, Galan katilus ir kitus loxatronus.*