Tai gal kažkas riezkai pasikeitė po 2010. 2006-2010 turėdavau su jais reikalų minimum kas mėnesį, ir kiekvienąkart nunešus Samsung monitorių tekdavo vežtis faktūros kopiją kur vienoj eilutėj >100 vnt tų monitorių. Kitaip net į kalbas nesileisdavo. Tas pats ir su HP. "Online" <saulenas@takas.lt> wrote in message news:mr20u8$ic2$1@trimpas.omnitel.net... > Pries keleta metu yra teke nesti Samsunga I servisenet .Be isigijimo > dokumentu ir be garantinio talono.Patikrino serijini ir suremontavo kaip > garantini. Arba siuo metu kas pasikeite nzn. > > P.s telikas buvo praejes per Lietuviska didmenininka. > > "monaxas" wrote in message news:mr1r6l$eq0$1@trimpas.omnitel.net... > > Klausyk, visi tave gerbia, ir atsargiai užsimena, kad priduodant pvz. į > servicenet ten nedviprasmiškai pareikalaus įsigijimo dokumento arba kopijos. > Nepateikus: remontas - negarantinis. > Nepripažįsta jie gamintojo garantijų. Tai gal nevyniok į vatą ir pasakyk > kaip yra iš tikrųjų: gal koks priėmimo - perdavimo aktas loterijos laimėjimo > ar pan? > O ir garantijos trukmę visai sveika būtų nurodyti, nes, kaip taisyklė pas LT > pardavėjus - 24 mėn., o gamintojo būna ir kitokia. > > "Icetom" <kkk@kkk.lt> wrote in message > news:mr1llg$9pd$1@trimpas.omnitel.net... >> Gamintojo garantija. >> >> Spec. kaina: 549 EUR >> >